dinsdag 20 maart 2018

Alta Via Donderdag 22 maart 2018


Naar jaarlijkse gewoonte een informatie ronde van Pelgrimswegen naar Rome  voor aspirant Romereizigers uit Vlaanderen voet of met de fiets.
Dit jaar in reisboekhandel AltaVia nabij het MAS in Antwerpen.
Volgende onderwerpen komen aan de orde:
  • Wat komt er zoal kijken bij de voorbereiding.
  • Welke fiets en wandelwegen worden veelal genomen.
  • Hoe stel ik mijn eigen route samen.
  • Hoe overleef ik mijn tocht onderweg.
  • Hoe informeer ik me verder.
Bereikbaarheid: Met de auto in de stad is niet echt een goed idee, maar met Tram 7 kom je tot op 100m van AltaVia.
Omdat de plaatsen beperkt zijn wordt je verzocht in te schrijven via mail aan info@altaviatravelbooks.be
De toegang is gratis.

Datum/Tijd:
22/03/2018
20:00 - 22:00
Locatie:
Alta Via Reisboekhandel
Nassaustraat 20
Antwerpen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten